Premium kantoorruimte in modern kantoorgebouw centrum Gent
Omschrijving
Deze premium kantoorruimte, gelegen aan de Keizer Karelstraat 15 in Gent, biedt alles wat nodig is voor een efficiënte, professionele en aangename werkomgeving. Deze recente en moderne kantoorruimte omvat circa 1.260 m² werkoppervlakte en betreft 1 geheel op de 2de verdieping, bereikbaar via 2 liften en een traphal. Deze werkomgeving biedt een ideale balans tussen functionaliteit, comfort en technologische vooruitgang. Het is de perfecte plek voor bedrijven en ondernemers die op zoek zijn naar een premium werkomgeving in een aantrekkelijk stadscentrum.
Kenmerken :
• Locatie : Gelegen in een strategische en goed bereikbare buurt in Gent, vlakbij belangrijke transportknooppunten en voorzieningen.
• Luxe afwerking : De ruimte is voorzien van hoogwaardige materialen, een modern design, grote lichtinval via de vele grote raampartijen, en een neutraal, donker kantoortapijt.
• Flexibele indeling : De kantoorruimte bestaat uit o.a. een open landscape en vijf aparte kantoren met grote glazen wanden, wat in zijn geheel zorgt voor een lichtrijke, open en transparante sfeer. Een specifieke pauze- en eethoek kan nog ingericht worden die in het nodige comfort voorziet voor alle aanwezigen.
• Technische voorzieningen: De kantoorruimte is uitgerust met o.a. een INTERALU klimaatplafond welke zorgt voor een aangenaam warm of frisser klimaat naargelang het seizoen. Elke werkzone beschikt over een eigen temperatuurinstelling voor een ideaal binnenklimaat.
• Ventilatie: De ruimte beschikt over centrale ventilatie voor verse en frisse lucht in de kantooromgeving.
• Verlichting: Alle verlichting is voorzien van lichtsensoren, wat zorgt voor energie-efficiëntie en gebruiksgemak.
Faciliteiten en extra's :
• Mediazaal : Er is een moderne mediazaal op de gelijkvloers, die via reservering en tegen betaling beschikbaar is voor maximaal 100 personen.
• Individuele lockers: 118 persoonlijke lockers met slot voor individueel gebruik
• Sanitair: De kantoorruimte beschikt over twee sanitaire blokken voor heren, voorzien van urinoirs, toiletten en dubbele lavabo en één sanitair blok voor dames met verschillende toiletten en dubbele lavabo.
• Specifieke ruimtes: Er zijn aparte ruimtes voor archief, onderhoud en serveropslag, met beveiligde toegang voor het serverlokaal. Ook is er een apart printlokaal beschikbaar.
• Brandbeveiliging: Het pand is uitgerust met brandbeveiligingssystemen met o.a. brandhaspels, blustoestellen en rookdetectie voor maximale veiligheid.
• Raamvoorzieningen: De kantoorruimtes zijn voorzien van ramen met zonnewerende folie, wat zorgt voor een aangename temperatuur en bescherming tegen de zon.
• Stroom- en datapuntvoorzieningen: Er zijn voldoende stroom- en datapunten aanwezig via de pilaren in de kantoorruimte, die allen verbonden zijn met het server- en datalokaal.
Extra voordelen:
• Optioneel ondergrondse autostaanplaatsen: Voor het gemak van medewerkers en bezoekers zijn er optioneel ondergrondse autostaanplaatsen met laadinstallatie voor elektrische voertuigen beschikbaar.
• Bereikbaarheid: De kantoorruimte is uitstekend bereikbaar met de fiets of via openbaar vervoer, Dampoortstation en diverse nabijgelegen bushaltes en met de auto via snelle toegang tot E40/E17. Er is voldoende veilige fietsstalling voorzien in de ondergrondse garageverdiepingen.
• 24/7 Toegang : er is grote flexibiliteit met 24/7 elektronische toegang tot de kantoorruimte.
Huurprijs ( excl. 21 % BTW ) :
• Kantoorruimte : 175 EURO / M² / JAAR
• Autostaanplaats : 1.850 EURO / JAAR
• Fietsenstaanplaatsen : GRATIS
Interesse? Neem contact met ons op voor meer informatie of om een bezichtiging te plannen via verhuur@vanvas.be en/of tel. 0479/795 796
Kenmerken
share: